Brand-tipy Únor 2024

Jak zvýšit prodeje? Díl 12: Vytvořte blog pro šíření vašich hodnot



Blog je skvělou příležitostí, jak můžete vyjádřit to, co vás dělá jedinečnýmičím se odlišujete od konkurence a čemu věříte. Navíc je to obsah, který můžete snadno sdílet na sociálních sítích nebo zařadit do svého newsletteru.

Je stále jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování značky, protože zvyšuje povědomí o hodnotách značky a vytváří vztah se zákazníky.

  1. Pomocí obsahu na blogu ukažte zákazníkům, jak řešíte jejich potřeby.

Tvořte obsah, který je užitečný

Váš obsah by měl být o tom, co vaše zákazníky zajímá, ale také čtivý a snadno pochopitelný. Pokud znáte svou značku do hloubky, vhodná témata vás budou hned napadat.

TIP: Než začnete vytvářet obsah pro svůj blog, odhalte DNA své značky.

Nezapomeňte, že obsah může být i vizuální. Fotografie mohou doplnit text a někdy může být text stručnější a přesto účinný. Podívejte se, jak můžete využít fotografie pro posílení značky.

  1. Váš blog by měl být o tom, co vás baví a co vás odlišuje od konkurence.

Když nevíte, o čem psát...

Pokud někdy ztratíte inspiraci, zaměřte se na otázky, které od vašich zákazníků nejčastěji dostáváte. Každý příspěvek může být věnován jednomu konkrétnímu dotazu nebo tématu, které podrobně vysvětlíte.

1. Buďte aktivní

Aby váš obsah dosáhl co největšího počtu lidí, je důležité ho aktivně šířit a sdílet. Zveřejňujte své příspěvky na sociálních sítích a pokud máte možnost, investujte do jejich podpory.

Posílejte svým odběratelům e-maily s odkazy na vaše nejnovější příspěvky.

TIP: Vytvořte si plán propagace a distribuce obsahu. Určete, jaké kanály budete využívat a jak budete měřit úspěch své strategie.

A nezapomeňte, že vždy máte co říct! Pište o své vášni, nabídněte pohledy do zákulisí a sdílejte své příběhy.

  1. Autentický a zajímavý obsah vždy zaujme více než klasická reklama.

Přečtěte si v brand-poradně, jak vytvořit značku, která je skutečně autentická.

2. Komunikujte se čtenáři

Nezapomínejte odpovídat na komentáře na sociálních sítích a reagujte na zpětnou vazbu. Každý komentář totiž můžete využít k posílení značky.

TIP: Buďte lidští a přirození. Čtenáři se budou cítit lépe, když budou mít pocit, že se s nimi hovoříte jako s přáteli, ne jako s pouhými nakupujícími.

Jak to děláme u nás:

Spolupráce s CK Radynacestu.cz

Pro web Radynacestu.cz se podílíme na tvorbě hned několika druhů blogu:

Nakoukněte do zákulisí celého procesu tvorby blogu pro Radynacestu.cz.

Spolupráce s Natuptesi.cz

Pro přepravní společnost Nastuptesi.cz jsme vytvořili blog, kde bylo cílem ukázat hodnoty značky. Podívejte se, jak jsme při tvorbě postupovali.

3. Vytvořte si plán a začněte psát

Plánujte, o čem budete psát a jak často budete publikovat. Nebojte se experimentovat a najít si svůj vlastní styl. S trochou úsilí a odhodlání můžete svůj brandový blog proměnit na úspěšný nástroj pro budování značky. Využijte ho k tomu, abyste se spojili se svými zákazníky, sdíleli své znalosti a inspirovali je.

Máte dotazy?

Využijte možnost nezávazné konzultace a vyberte si čas, který vám vyhovuje.

Potřebujete změnu, která vaši firmu posune vpřed?

Řešením je náš balíček služeb BRAND-KOMPAS, který vám pomůže získat srdce zákazníků. Obsahuje praktické poradenství přesně šité na míru vašim potřebám a písemné doporučení s konkrétními kroky pro budoucí rozvoj vaší značky. Toto doporučení vám poskytne jasný plán, jak získat nové zákazníky a udržet si loajalitu stávajících.

Autor článku

Martin Šimek

Pomáhám značkám najít správný směr. Připravím strategický plán na míru, přidám konkrétní tipy a vyladím kreativní tvorbu tak, aby se z vaší značky stal vybroušený brand, který si lidé zapamatují.






Potřebujete se na něco zeptat?

Zavolejte nám Napište E-mail

2020—2024 © Martin Šimek Ochrana osobních údajů