Odhalujeme hodnoty přepravní společnosti prostřednictvím blogu
V naší agentuře jsme čelili zajímavé výzvě: přenést hodnoty značky Nastuptesi.cz do světa blogování. Naším hlavním úkolem bylo navrhnout strategii blogu tak, aby autenticky ukazovala vše, na čem si přepravní společnost zakládá.
Cílem nebylo pouze sdílet technické detaily o vozidlech a logistice, ale hlouběji ukázat, co značku skutečně definuje: její vášeň pro přepravu, spolehlivost, bezpečnost, a přátelský přístup celého týmu.
- Blog je skvělou příležitostí, jak vyjádřit to, co vás dělá jedinečnými, čím se odlišujete od konkurence a čemu věříte.
Jak postupujeme?
1. Nejdřívé jsme rozklíčovali DNA značky, abychom porozuměli jejich hodnotám a tržní pozici.
2. Vytvořili jsme koncept a strategický plán obsahu, abychom obsah na blogu publikovali pravidelně.
3. Pravidelně tvoříme obsah, který je poutavý a vizuálně lákavý. Následně jej publikujeme na blogu Nastuptesi.cz.
4. Konzistentně příspěvky na blogu šíříme na sociálních sítích, aby dosáhl širokého publika a vytvořil komunitu kolem značky. Zároveň obsah využíváme taky při tvorbě kampaní.
Na blogu pravidelně zveřejňujeme několik typů příspěvků:
1. Pohled do zákulisí
Ukazujeme čtenářům, že za oponou společnosti stojí opravdoví a přátelští lidé, kteří rádi vyjdou vstříc.
Příklad článku: Seznamte se s řidičem Rosťou
2. Výhody cestování s Nastuptesi.cz
Říkáme lidem o výhodách služeb a ukazujeme, jak jim služby pomohou zlepšit život.
Příklad článku: Odstranili jsme jednu řadu sedadel, abyste měli více místa na nohy
Další tipy pro budování značky
3. Dáváme cestujícím tipy
Inspirujeme zákazníky tím, že sdílíme cenné rady a triky, díky kterým bude cestování autobusem pohodlnější a zábavnější.
Příklad článku: Jak zabavit děti při delší cestě autobusem
4. Ukazujeme hodnoty značky
I když je pro nás důležité, aby se hodnoty odrážely ve všem, co děláme, zvláště se zaměřujeme na propagaci těch, které jsou pro naše zákazníky nejvýznamnější.
Příklad článku: BEZPEČÍ A POHODLÍ CESTUJÍCÍCH: Dva pilíře, na kterých si zakládáme