Jak jsme odhalili DNA značky Nastuptesi.cz
Minule jsme vám prozradili, jak jsme tvořili nové webové stránky pro přepravní společnost Nastuptesi.cz, kde jsme se zmínili o tom, že první krokem bylo pochopení značky. Jak jsme se ale k DNA značky dostali, abychom porozuměli hlavním hodnotám?
Nedostatečně definovaná a nekonzistentní značka může vést k banálním reklamám, které když neodlišíte od konkurence snadno zapadnou v davu.
Je pravda, že spolehlivost firmy a včasný dojezd na místo jsou skvělými atributy, avšak v dnešní konkurenční době se tyto vlastnosti stávají téměř samozřejmostí. Proto bylo potřeba zjistit i něco víc.
Jak jsme postupovali?
- Společně s týmem Nastuptesi.cz jsme se zamysleli nad identitou značky, nad tím, kdo vlastně jsou a co je motivuje.
- Hledali jsme jedinečnost, to co je odlišuje od konkurence a způsob, jak tuto jedinečnost do komunikace značky přenést.
- Udělali jsme průzkum trhu a zhodnotili zpětnou vazbu od zákazníků, abychom lépe porozumněli tomu, co lidé chtějí a co je pro ně důležité.
- Stanovili jsme základní sdělení značky, hodnoty a obsahovou strategii, kterou jsme následně proměnili do vizuální a jazykové identity.
Rozhodli jsme se podrobněji prozkoumat, co dělá značku Nastuptesi.cz pro zákazníky jedinečnou.
Jedním z klíčových poznatků bylo zjištění, že klienti nemusí ztrácet čas a energii řešením formalit spojených s cestou, protože zaměstnanci této společnosti se o všechny potřebné kroky postarají předem.
Další skvělou výhodu jsme našli v tom, že řidiči nejsou jen profesionálové, ale mají cestování v krvi. Baví je studovat a udržovat si nejen profily cest, novinky ve světě předpisů apod, ale těší se, že s klienty cestou zažijí příjemné chvíle a nabídnou jim svého cestovatelského ducha. Jejich cílem je, aby zákazník vystoupil vždy s úsměvem.
Zároveň jsme zjistili, že díky svým mnohaletým zkušenostem dokáže tato značka efektivně reagovat na potřeby klientů. Z průzkumu totiž vyplynulo, že lidé očekávají během cesty naprosté pohodlí a prostor. Aby se tomu přepravní společnost přizpůsobila, rozhodla se snížit počet sedadel ve svých autobusech a zajistit tak cestujícím více místa na nohy. Tato inovace se stala další významnou hodnotou značky, která je odlišuje od konkurence.
A právě tyto hodnoty a vášeň jsme se snažili přenést do komunikace a vizuální identity značky.
Nicméně naše práce tím nekončí. Je potřeba také zajistit, že se tyto hodnoty budou správně a konzistentně prezentovat na webu, sociálních sítích a dalších komunikačních platformách. Podívejte se, jak jsme hlavní hodnoty přenesli na stránku "O nás".
Další tipy pro budování značky