Tvorba autentické stránky "O nás" pro přepravní společnost
![Tvorba autentické stránky](/im/29/29/6c3c3669f63305b12ca38466fb0bf8f8b6e0342b285/w1200.jpg)
Přepravní společnost Nastuptesi.cz nedávno prošla vizuální proměnou. Tentokrát jsme se zaměřili na tvorbu stránku "O nás", která má za cíl ukázat klíčové přednosti firmy, vybudovat důvěru a poutavě oslovit potenciální klienty.
Na začátku jsme se společně s týmem Nastuptesi.cz ponořili do hloubky a prozkoumali DNA jejich značky. Bylo důležité pochopit a definovat základní hodnoty, poslání a silné stránky, abychom tyto prvky mohli autenticky prezentovat. V rámci strategických diskusí jsme určili, co by měl obsah stránky "O nás" komunikovat, aby odpovídal vizí značky a jejím cílům.
Pro podnikatele je důležité odlišit se od konkurence nejen kvalitou, ale i autenticitou a sympatií, kterou značka vyzařuje.
Pak jsme se intenzivně zaměřili na potřeby a očekávání potenciálních klientů. Prostřednictvím důkladného výzkumu jsme definovali cílovou skupinu, abychom zjistili, co je pro klienty zajímavé a co považují za klíčové při výběru služeb. Chtěli jsme totiž, aby zákazník byl i na stránce "O nás" středem pozornosti a my si tak získali jejich srdce a pozornost.
Jak postupujeme?
-
Pochopení značky: Předtím, než začneme s tvorbou, jdeme do hloubky a snažíme se pochopit hodnoty značky. Zjišťujeme, co značka reprezentuje a jaké hodnoty zastává.
-
Textové návrhy (Copywriter): Na základě DNA značky začneme s tvorbou textů, který bude na stránce "O nás" odrážet podstatu značky.
-
Design stránky (Webový designer): Zaměřujeme se na vytvoření intuitivního a atraktivního designu a na uživatelskou zkušenost (UX). Uživatelské rozhraní (UI) je navrženo tak, aby bylo vizuálně přitažlivé a v souladu s brandem.
-
Ladění návrhů (Projektový manažer): Postupně návrhy ladíme. Zahrnujeme zpětnou vazbu od klienta a potenciálních uživatelů, abychom zajistili, že stránka splňuje všechny požadavky.
Hodnoty značky jsme proměnili v poutavou stránku "O nás"
Hned v úvodu jsme lidem ukázali hlavní hodnoty značky, a to přátelský přístup – sloganem "Cestujeme s úsměvem" a péči v podobě citace manažerky dopravy.
V další části jsme se zaměřili přínosy společnosti pro klienty a představení lidí, kteří za značkou stojí.
Nakonec jsme také podrobněji ukázali, kdo jsou naši řidiči a jak vnímají cestování oni.
Koukněte se, jak vypadá celá stránka "O nás" společnosti Nastuptesi.cz.
Další tipy pro budování značky