Jak pracujeme Září 2023

Tvorba autentické stránky "O nás" pro přepravní společnost



Přepravní společnost Nastuptesi.cz nedávno prošla vizuální proměnou. Tentokrát jsme se zaměřili na tvorbu stránku "O nás", která má za cíl ukázat klíčové přednosti firmy, vybudovat důvěru a poutavě oslovit potenciální klienty.

Na začátku jsme se společně s týmem Nastuptesi.cz ponořili do hloubky a prozkoumali DNA jejich značky. Bylo důležité pochopit a definovat základní hodnoty, poslání a silné stránky, abychom tyto prvky mohli autenticky prezentovat. V rámci strategických diskusí jsme určili, co by měl obsah stránky "O nás" komunikovat, aby odpovídal vizí značky a jejím cílům.

Pro podnikatele je důležité odlišit se od konkurence nejen kvalitou, ale i autenticitou a sympatií, kterou značka vyzařuje.

Pak jsme se intenzivně zaměřili na potřeby a očekávání potenciálních klientů. Prostřednictvím důkladného výzkumu jsme definovali cílovou skupinu, abychom zjistili, co je pro klienty zajímavé a co považují za klíčové při výběru služeb. Chtěli jsme totiž, aby zákazník byl i na stránce "O nás" středem pozornosti a my si tak získali jejich srdce a pozornost.

Jak postupujeme?

  1. Pochopení značky: Předtím, než začneme s tvorbou, jdeme do hloubky a snažíme se pochopit hodnoty značky. Zjišťujeme, co značka reprezentuje a jaké hodnoty zastává.

  2. Textové návrhy (Copywriter): Na základě DNA značky začneme s tvorbou textů, který bude na stránce "O nás" odrážet podstatu značky.

  3. Design stránky (Webový designer): Zaměřujeme se na vytvoření intuitivního a atraktivního designu a na uživatelskou zkušenost (UX). Uživatelské rozhraní (UI) je navrženo tak, aby bylo vizuálně přitažlivé a v souladu s brandem.

  4. Ladění návrhů (Projektový manažer): Postupně návrhy ladíme. Zahrnujeme zpětnou vazbu od klienta a potenciálních uživatelů, abychom zajistili, že stránka splňuje všechny požadavky.

 

Hodnoty značky jsme proměnili v poutavou stránku "O nás"

Hned v úvodu jsme lidem ukázali hlavní hodnoty značky, a to přátelský přístup – sloganem "Cestujeme s úsměvem" a péči v podobě citace manažerky dopravy.

V další části jsme se zaměřili přínosy společnosti pro klienty a představení lidí, kteří za značkou stojí.

Nakonec jsme také podrobněji ukázali, kdo jsou naši řidiči a jak vnímají cestování oni.

Koukněte se, jak vypadá celá stránka "O nás" společnosti Nastuptesi.cz.

Další tipy pro budování značky 

Brand-poradna

 

Potřebujete mne?

Autor článku

Žaneta Kadelová





Potřebujete se na něco zeptat?

Zavolejte nám Napište E-mail

2020—2024 © Martin Šimek Ochrana osobních údajů