Jak pracujeme Červenec 2023

Nový web pro přepravní společnost



Poslední měsíce jsme s přepravní společností Nastuptesi.cz stáli před náročným úkolem: Vytvořit zcela nový web, který lidem ukáže, že přeprava s Nastuptesi.cz je mnohem víc než jen cesta z místa na místo, ale také péče o pohodlí zákazníků, přátelský přístup a spolehlivost. 

Naše první kroky nevedly ke kódování. Nejdříve jsme chtěli lépe společnost poznat, abychom vytvořili autentickou prezentaci značky. Detailně jsme tak pronikli do DNA značky a stanovili hlavní hodnoty.

Jak jsme tyto hodnoty přenesli do návrhů webu?

Dali jsme si záležet na výběru barev, grafických prvků a hlavně na tvorbě loga. Pokračovali jsme volbou hlavního sloganu, který bude firmu všude provázet. Ta ale nebyla vůbec lehká.

Hledali jsme slogan, který nejen upoutá pozornost, ale hlavně v lidech vyvolá emoce.

Pak jsme se vrhli na další texty na tvorbu homepage a výběr autentických fotografií, které dotváří celkový dojem webu.

Mysleli jsme také na zákazníky

Chtěli jsme, aby zákazníci na webu nebloudili a našli snadno vše potřebné. Proto jsme připravili nové stránky Nastuptesi.cz, kde přehledně zákazníci uvidí všechny dostupné autobusy, vybavení, ceny a spoustu inspirace z cest.

Jaké novinky jsme pro Nastuptesi.cz navrhli?

Novinkou pro společnost byl také poptávkový formulář. Kromě toho jsme se rozhodli vytvořit lákavější stránku "O nás" a přidat také blog, kde může Nastuptesi.cz sdílet novinky z cest a zákulisí firmy.

Jak postupujeme?

  1. Pochopení značky: Předtím, než začneme s tvorbou webu, jdeme do hloubky a snažíme se pochopit hodnoty značky. Zjišťujeme, co značka reprezentuje a jaké hodnoty zastává.

  2. Textové návrhy (Copywriter): Na základě DNA značky začneme s tvorbou textů. Vytváříme koncept, které odráží podstatu značky.

  3. Design (Webový designer): Zaměřujeme se na vytvoření intuitivního a atraktivního designu a na uživatelskou zkušenost (UX), kde se snažíme zajistit, aby byl web snadno použitelný a přístupný. Uživatelské rozhraní (UI) je navrženo tak, aby bylo vizuálně přitažlivé a v souladu s brandem.

  4. Ladění návrhů (Projektový manažer): Postupně návrhy ladíme – vybíráme a připravujeme konzistentní obsah. Zahrnujeme zpětnou vazbu od klienta a potenciálních uživatelů, abychom zajistili, že web splňuje všechny požadavky.

  5. Kódování a technická realizace (Kodér & Webový vývojář): Teprve pak začneme s kódováním webu. Zde se zaměřujeme na responzivní design, optimalizaci pro rychlé načítání a kompatibilitu s různými prohlížeči.

  6. Testování (Projektový manažer): Po dokončení kódování provádíme řadu testů na různých zařízeních a prohlížečích, abychom zajistili, že web funguje bezchybně.

  7. Spustění a sledování (Projektový manažer): Po spuštění webu sledujeme jeho výkon a shromažďujeme zpětnou vazbu od uživatelů, abychom mohli provádět další vylepšení.

 

Podívejte se, jak se nám povedlo převést hodnoty značky na web

Homepage Nastuptesi.czHomepage Nastuptesi.cz

Stránka Stránka "O nás" Nastuptesi.cz

Další tipy pro budování značky 

Brand-poradna

 

Naše práce na webu tím ale zdaleka nekončí. Aby se značka v online světě neztratila je potřeba být tam, kde jsou vaši zákazníci – a většina z nich je online. Proto se snažíme na webu neustále pracovat a zlepšovat ho.

Potřebujete mne?

Autor článku

Žaneta Kadelová






Potřebujete se na něco zeptat?

Zavolejte nám Napište E-mail

2020—2024 © Martin Šimek Ochrana osobních údajů