Emotivní bannerová kampaň pro cestovní kancelář
Cestovní kancelář Radynacestu.cz má silnou a jedinečnou filozofii, kterou potřebovala převést do vizuálního formátu a posílit tak povědomí o značce. Stáli jsme tak před nelehkým úkolem: vytvořit bannery, které zaujmou a vyvolají emoce.
Chtěli jsme pomocí bannerů vyjádřit jejich vášeň pro cestování a také hlavní hodnoty, proto jsme museli jít do hloubky až k DNA značky. Vytváření takového obsahu vyžadovalo intenzivní spolupráci s týmem grafiků, copywriterů a marketingových specialistů, abychom přesně vystihli poselství značky.
Důležité je sladit vizuální prvky značky s údernými texty a fotkami.
Jak to děláme my?
- Předtím, než začneme vytvářet bannery, se snažíme pochopit hodnoty značky, které následně promítneme do hlasu značky.
- Použijeme emoce, které osloví zákazníky na osobnější úrovni. Podívejte se, jak si získat srdce zákazníků.
- Vybereme vhodné fotografie a vytvoříme slogan, který zaujme.
- Nakonec se bannery snažíme promítnout všude, kde značka se zákazníky komunikuje.
V případě cestovní kanceláře jsme se rozhodli ukázat víru, že v cestování je skrytá síla a to, že nás tato filozofie se zákazníky spojuje. Vybrali jsme fotografie, které vyzařovaly autentičnost a zachycovaly nezapomenutelné okamžiky z cestování. K tomu jsme přidali texty, které vyjadřovaly vášeň a hluboké emocionální spojení mezi značkou Radynacestu.cz a zákazníky.