Jak pracujeme Červen 2023

Emotivní bannerová kampaň pro cestovní kancelář



Cestovní kancelář Radynacestu.cz má silnou a jedinečnou filozofii, kterou potřebovala převést do vizuálního formátu a posílit tak povědomí o značce. Stáli jsme tak před nelehkým úkolem: vytvořit bannery, které zaujmou a vyvolají emoce.

Chtěli jsme pomocí bannerů vyjádřit jejich vášeň pro cestování a také hlavní hodnoty, proto jsme museli jít do hloubky až k DNA značky. Vytváření takového obsahu vyžadovalo intenzivní spolupráci s týmem grafiků, copywriterů a marketingových specialistů, abychom přesně vystihli poselství značky.

Důležité je sladit vizuální prvky značky s údernými texty a fotkami.

Jak to děláme my?

  1. Předtím, než začneme vytvářet bannery, se snažíme pochopit hodnoty značky, které následně promítneme do hlasu značky.
  2. Použijeme emoce, které osloví zákazníky na osobnější úrovni. Podívejte se, jak si získat srdce zákazníků.
  3. Vybereme vhodné fotografie a vytvoříme slogan, který zaujme.
  4. Nakonec se bannery snažíme promítnout všude, kde značka se zákazníky komunikuje.


V případě cestovní kanceláře jsme se rozhodli ukázat víru, že v cestování je skrytá síla a to, že nás tato filozofie se zákazníky spojuje. Vybrali jsme fotografie, které vyzařovaly autentičnost a zachycovaly nezapomenutelné okamžiky z cestování. K tomu jsme přidali texty, které vyjadřovaly vášeň a hluboké emocionální spojení mezi značkou Radynacestu.cz a zákazníky. 

Další tipy pro budování značky 

Brand-poradna


Podívejte se na naši práci:

     

     

Potřebujete mne?

Autor článku

Žaneta Kadelová





Potřebujete se na něco zeptat?

Zavolejte nám Napište E-mail

2020—2024 © Martin Šimek Ochrana osobních údajů