Brand-tipy Srpen 2023

Jak získat srdce zákazníků a začít budovat svou značku



Nejlepší marketingová strategie je mít zákazníky, kteří vás milují. Ale jak toho dosáhnout? Jak získat srdce zákazníků a budovat svou značku? Chyba je myslet si, že stačí zaplatit více reklamy a oslovit tak více lidí. Klíčové je najít způsoby, jak se odlišit a vyniknout.

Buďte jedineční a odhalte DNA své značky

Nejprve je důležité přemýšlet nad tím, co vaše značka znamená a co ji dělá jedinečnou. Značka je o pocitech, které vyvolává, o příbězích, které vypráví a o tom, jak se lidé cítí, když si na ni vzpomenou. Tyto pocity však nevznikají náhodně, vyžadují promyšlený a pečlivý proces budování značky. Proto je klíčové mít definovanou “DNA” značky ještě před tím než spustíte reklamy. 

Strategie je zásadním a základním prvkem pro budování úspěšné značky.

Vyjádřete hodnoty značky

Hodnoty značky jsou tím, co dělá vaši reklamu silnou a přesvědčivou. Hodnoty vaší značky jsou kompasem, který vás vede v chaotickém světě podnikání. Když znáte své hodnoty, je mnohem jednodušší vytvářet obsah pro vaše marketingové kampaně, příspěvky na sociálních sítích a komunikaci se zákazníky.

Silný příběh vytváří emocionální pouto

Mnoho lidí může mít pocit, že příběh značky je jen marketingový trik a že to, na čem skutečně záleží, je jen kvalita služeb a cena. Ale ve skutečnosti příběh značky vytváří důležité emocionální propojení. A emoce jsou klíčové pro efektivní storytelling. Příběh vaší značky je most, který propojí vaše hodnoty se zákazníky. Přečtěte si, jak vytvořit silný příběh značky.

Značka, která je jednoduše rozpoznatelná a zákazníci ji mají rádi, je klíčem k vyšším prodejům.

Vytvářejte nezapomenutelné prožitky

Ukážte, že vám záleží na zákaznících tím, že oslovíte jejich srdce, ne jen peněženku. Nejde jen o kvalitu a cenu, ale také o to, jak zákazníkům připravíte příjemné a osobní zážitky. Zapamatujte si, že hlavní je najít to, co vaše zákazníky skutečně zajímá a pak jim to nabídnout.

 Jak to děláme my?

Naším prvním krokem je odhalit, co dělá danou firmu výjimečnou. To zjistíme pomocí našeho postupu, který jsme nazvali 'BRAND DNA MAPPING'. Ten je výsledkem našich zkušeností a zahrnuje workshop, který je vedený tak, aby nám odhalil podstatu značky. Na základě zjištěných poznatků navrhneme a pomůžeme vyjádřit, jak by se měla značka prezentovat, jaké emoce vyvolat a jaký význam by měla vyjadřovat pro své zákazníky. Vytváříme strategii.

Více zde

Ukazujte vášeň a zapálení pro podnikání

Sdílejte se zákazníky svou vášeň pro podnikání tak, že je necháte nahlédnout pod pokličku dění vaší firmy. Představte si, že je vaše firma divadlem a každý zákazník je divákem, kterého chcete ohromit a nadchnout. Vaše zapálení je to, co dává značce energii. Ukažte zákazníkům, proč děláte to, co děláte. I drobnost, jako je osobní dopis či poděkování, může proměnit nákup v příjemný prožitek.

Publikujte poutavý obsah

Obsahový marketing umožňuje zaujmout zákazníky na hlubší úrovni, oproti tradiční reklamě. Obsah, který baví a pomáhá, přitahuje lidi k vaší značce. Pomocí obsahu můžete ukázat, co dělá vaši značku výjimečnou. Vytváření skvělého obsahu je ale jen začátek. Musíte ho dostat k lidem. Probuďte svou značku do života.  

Začněte budovat svou značku co nejdříve, nejlépe hned od začátku svého podnikání.

Probuzení značky

Bez ohledu na to, zda budete pracovat na webových stránkách, reklamě, sociálních sítích nebo jakékoliv jiné formě komunikace, vždy se snažte vyjádřit jedinečnost vaší značky a její emoce

Homepage je to první, co zákazníci na vašich stránkách uvidí. Získejte si jejich pozornost hned na začátku. Přečtete si, jak vytvořit skvělou homepage.

Najděte slogan a důležité titulky, které vyvolávají emoce a vyjadřují přínos značky pro zákazníky. A například sociální sítě mají obrovský potenciál zvýšit povědomí o značce a oslovit nové publikum. Inspirujte se, jak správně využít sociální sítě pro budování značky.

Proměna v silnou značku

Původně zaměnitelná firma se tak stává silnou značkou, která je jasně definovaná a vědoma si své jedinečnosti. Výsledkem je větší přitažlivost, lepší marketing a hlubší vztahy se zákazníky. Což vede k vyšším prodejům a silnější pozici na trhu. Budujte svou značku, nejen firmu.

Potřebujete s budováním značky pomoct? Neváhejte se na mě obrátit. Zúčastněte se mého workshopu nebo si vyberte individuální konzultaci a získejte doporučení na míru vašemu podnikání.

Potřebujete mne?

Autor článku

Martin Šimek






Potřebujete se na něco zeptat?

Zavolejte nám Napište E-mail

2020—2024 © Martin Šimek Ochrana osobních údajů