Brand-tipy Září 2023

Jak vytvořit bannery, které zaujmou a vyvolají emoce



Chcete vytvořit bannerovou kampaň, která posílí povědomí o vaší značce? Emoce jsou jedním z nejsilnějších nástrojů, které můžete použít k tomu, abyste vytvářeli dlouhodobý vztah se zákazníky. V dnešním newsletteru vám vysvětlím, jak na to. Postupujte podle těchto tipů a budete na dobré cestě.

1. Poznejte DNA své značky

Předtím, než začnete vytvářet bannery, je důležité pochopit své hodnoty. Co chcete svou značkou říct? Co chcete, aby zákazníci pocítili? Prvním krokem je pochopit, co je vaše značka zač. Začněte tím, že si promyslíte klíčové hodnoty.

Pochopte dobře DNA své značky ještě před tím než spustíte reklamy. Tohle DNA by se mělo promítnout do hlasu vaší značky. Podívejte se, jak správně odhalit DNA své značky.

TIP: Vytvořte si seznam klíčových slov, která definují vaši značku. Tato klíčová slova můžete použít při vytváření textů pro svůj marketing.

Znát svou značku je jako znát sebe sama. Je to základ pro vše, co děláte.

2. Oslovte srdce zákazníků

Pokud chcete, aby zákazníci vaši značku měli rádi, musíte se jim dostat pod kůži. Musíte jim ukázat, že chápete jejich potřeby a problémy.

Použijte emoce, které osloví zákazníky na osobnější úrovni. Použijte humor, empatii nebo buďte inspirativní.

TIP: Přemýšlejte o tom, jaké jsou potřeby a touhy vašich zákazníků. Jak jim můžete pomoci je naplnit?  

Emoce jsou to, co spojuje lidi se značkami.

Inspirujte se v brand-poradně, jak si získat srdce zákazníků.

3. Připravte předem vhodné fotografie

Fotografie jsou mocným nástrojem, jak představit vaši značku zákazníkům. Mají schopnost vyvolat emoce a vytvořit spojení mezi zákazníky a vámi. Použijte ale takové fotografie, které jsou v souladu s příběhem značky, který chcete zákazníkům vyprávět. 

TIP: Najděte si fotografa, který rozumí vaší značce nebo si s ním o tom předem dobře promluvte a promyslete si, jaké pocity chcete fotografiemi vyjádřit.

Podívejte se, jak využít fotografie pro posílení značky.

4. Vytvořte slogan nebo text, který zaujme

Slogan je první věc, kterou zákazníci uvidí. Musí být jasný a stručný, aby ho mohli rychle pochopit. Slogan je důležitou součástí každé bannerové kampaně. Měl by zaujmout pozornost zákazníků. Musí být proto dostatečně silný, aby je přiměl zastavit se a věnovat vám pozornost.

Vyzkoušejte různé varianty, abyste našli to, co funguje nejlépe. A  pokud si s jeho tvorbou nevíte rady, podívejte se, jak vytvořit slogan, který zaujme

Bannerová kampaň je jen jedním dílkem skládačky. Pro úspěch je důležité, aby byla v souladu s ostatními marketingovými aktivitami.

5. Buďte konzistentní 

Až vytvoříte koncept bannerů, který skvěle ladí s vaší značkou, nezůstaňte jen u toho. Tento koncept by se měl by se promítnout do všech míst, kde s vašimi zákazníky komunikujete.

Ať už jsou to sociální média, e-mailový marketing nebo jakýkoli jiný kanál – všude by měly být stejné vizuální prvky a stejná myšlenka. Tak vytvoříte jednotnou a silnou prezentaci vaší značky. 

Jak to děláme u nás:

Spolupráce s CK Radynacestu.cz

Pro Radynacestu.cz jsme připravili bannery, které odrážejí DNA této značky. Ta zahrnuje víru, že v cestování je skrytá síla a to, že nás s klienty tato filozofie spojuje. Do bannerů jsme vložili texty a fotky, které tuto filozofii reprezentují.

Mrkněte se na některé bannery:

     

 

Věřím, že vám tyto praktické tipy pro tvorbu bannerů pomůžou. Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete pomoc s vytvořením své bannerové brand kampaně, neváhejte se na mě obrátit. Můžeme se sejít na konzultaci nebo se můžete přihlásit na můj workshop. Společně už něco vymyslíme.

Potřebujete mne?

Autor článku

Martin Šimek






Potřebujete se na něco zeptat?

Zavolejte nám Napište E-mail

2020—2024 © Martin Šimek Ochrana osobních údajů