Spolupráce s influencery: Prezentace hodnot cestovní kanceláře
Společně s CK Radynacestu.cz jsme čelili speciální výzvě: ukázat lidem hodnoty značky tak, aby jim byly blízké a mohli se s nimi ztotožnit. Chtěli jsme vyjádřit jejich vášeň pro cestování a také jejich hlavní podstatu, že zájezdy nejsou o masovém a nudném prohlížení památek, ale o jedinečných zážitcích.
Zvolili jsme strategii zapojení influencerů. Ti totiž dokáží oslovit potenciální zákazníky a hovořit o službě upřímně a ze svého pohledu, což může být pro lidi přitažlivější a důvěryhodnější než jakákoliv reklama značky.
Jak to děláme my?
- Na začátku si ujasníme, co je pro značku charakteristické, co ji dělá jedinečnou a jaký příběh chceme vyprávět.
- Hledáme osobu, se kterou se potenciální zákazníci mohou ztotožnit. Zjišťujeme si, kdo jsou jeho sledující a zda mají podobné zájmy jako lidé, kterým by se mohla služba líbit.
- Domluvíme si jasné cíle spolupráce.
Influencerům pak necháváme volnou ruku, protože jedině tak bude komunikace působit přirozeně a autenticky.
Příklady úspěšných spoluprací:
Nehledali jsme influencery s nejvetším počtem sledujících, ale ty, kteří cestovní kanceláři pomůžou budovat důvěru a získat si tak srdce zákazníků.
Blogerka Na skok v kuchyni
Vybrali jsme blogerku známou jako „Na skok v kuchyni", která se zúčastnila jednoho ze zájezdů. Svůj zážitek popsala nejen v článku na blogu cestovky, ale i v příspěvku na svém osobním blogu a prostřednictvím příspěvků na svém Instagramu. Díky tomu mohli čtenáři získat konkrétní představu o tom, co mohou od zájezdu očekávat.
„Naší průvodkyní zájezdem byla Hanka Suchánková. Naprosto úžasná profesionálka, která pro nás zařídila první poslední. Navíc nám ukázala místa, která bychom sami asi ani nehledali... Znáte třeba Via dei Fori Imperiali," zmiňuje foodblogerka v článku na blogu cestovky.
Anna Julie Slováčková
Známou osobností, která se zúčastnila zájezdu s Radynacestu.cz, byla Anna Julie Slováčková. Své zážitky sdílela prostřednictvím Stories na svém Instagramovém profilu, kde mohli její sledující nahlédnout do průběhu zájezdu a získat tak osobní pohled na služby této CK.
Další tipy pro budování značky
Lenny Trčková
Moderátorka a ambasadorka projektu NAVIGÁTOR od Radynacestu.cz. Tam inspiruje k cestování prostřednictvím svého osobního pohledu na různé destinace. Ve svých videích a podcastech sdílí dojmy a zkušenosti z cest, čímž přináší divákům a posluchačům autentické příběhy a tipy. Její spolupráce s Radynacestu.cz tak přispívá k tvorbě obsahu, který může potenciálním cestovatelům pomoci najít inspiraci pro jejich budoucí zájezdy.
Spolupráce s influencery pomohla značku Radynacestu.cz posunout o krok dál tím, že ji představila z perspektivy skutečného člověka, namísto z reklamy.