Jak pracujeme Duben 2023

Za objektivem: Vyjádření duše značky místní pizzerie



V naší agentuře se objevila výzva: vyjádřit DNA značky jedné úžasné místní pizzerie prostřednictvím fotografií. Nešlo jen o obyčejné focení pizzy, ale o vyjádření jejich vášně, používání kvalitních surovin, pečlivém přístupu a pečení v kamenné peci. Jak focení dopadlo?

Protože tato pizzerie má výjimečné produkty a historii, hledala způsob, jak zaujmout a odlišit se od konkurence. Nechtěla jen obyčejné fotky, ale vizuální příběh značky, který by vyprávěl o jejím mistrovství, kvalitních surovinách a skvělých službách pro své zákazníky.

U nás rozumíme tomu, jak vyprávět příběhy pomocí vizuálního obsahu a jak vyjádřit DNA značek.

Jak to děláme my?

Ponoříme se do nitra firmy, abychom odhalili, co ji činí jedinečnou a nezaměnitelnou. To všechno ještě předtím, než začneme s tvorbou obsahu. Tato fáze je strategická příprava - stavební kámen všeho, co bude následovat. Je to jako skládání puzzle, kde každý kousek má svůj význam. Podvíejte se, jak to u nás probíhá.

 

Začali jsme i zde důkladnou přípravou. Setkali jsme se s vedením pizzerie na konzultaci, abychom pochopili jejich hodnoty a originalitu.

Na základě toho jsme vytvořili koncepci focení. Naše fotografka se ponořila do prostředí pizzerie, studovala osvětlení a vybírala nejlepší úhly. Personál byl v den focení připraven ukázat svou vášeň a odbornost.

Další tipy pro budování značky 

Brand-poradna

 

Věříme, že jedinečnost firmy je klíčem k úspěchu. Proto jsme se během focení snažili vyjádřit hlas značky pizzerie a ukázat, jak naplňuje potřeby a touhy svých zákazníků.

Každý záběr byl pečlivě promyšlen, aby odhalil jejich vášeň pro vaření.

Výsledné fotografie nejenže krásně prezentují tuto pizzerii, ale také vyjadřují její originální charakter.

Nové snímky mohou být využity v marketingových kampaních, na sociálních sítích nebo na webu, což zvyšuje viditelnost a atraktivitu značky. Podívejte se, jak ještě můžete využít fotografie pro posílení značky.

Díky tomuto přístupu se pizzerie vyhne generickým fotobankovým fotografiím. Místo toho prezentuje svou autentickou tvář, což ji činí výjimečnou v očích zákazníků a postupně buduje svou silnou značku.

 

Potřebujete mne?

Autor článku

Martin Šimek





Potřebujete se na něco zeptat?

Zavolejte nám Napište E-mail

2020—2024 © Martin Šimek Ochrana osobních údajů