Jak napsat stránku "O nás" a co by na ní mělo být?

Stránka "O nás" je často prvním místem, kam návštěvníci vašeho webu zamíří, když chtějí zjistit více o vaší firmě. Je to příležitost představit se a vyjádřit své přednosti. Když se zákazník rozhoduje o nákupu u vás, často si tuto stránku prohlédne. Proto je klíčové vyvolat u něj důvěru a získat si jeho srdce.
Proč je stránka "O nás" důležitá?
Je to místo, kde můžete ukázat, co vás odlišuje od konkurence a proč by vás zákazníci měli vybrat. Stránka "O nás" není ale ve skutečnosti jen o vás. Zákazník by měl být stále ve středu vaší pozornosti. Stránka by měla být o tom, jak můžete právě svým zákazníkům pomoci. Proč zrovna vy jste ti praví, kteří vyřeší jeho problém nebo naplní jeho touhu.
TIP: Podívejte se, jak správně vyjádřit hodnoty značky, abyste se dokázali odlišit od konkurence.
Stránka 'O nás' je zrcadlem duše vaší firmy a vašich hodnot.
Jaké hodnoty jsou pro vás důležité?
Přemýšlejte o tom, co by o vás zákazníci měli vědět. Je potřeba rozumět DNA své značky, protože to vám pomůže lépe se prezentovat před zákazníky.
Důležité je také mít jasně formulovaný hlas vaší značky, protože to vám pomůže odlišit se od konkurence.
Na co byste neměli zapomenout:
1. Proč jste založili svou firmu? Jaké byly vaše motivace a inspirace? Vyberte ty informace, které mají význam pro rozhodování zákazníka.
2. Kdo stojí za vaší firmou? Jaké jsou jejich role a zkušenosti? Představení konkrétních lidí za firmou zvyšuje důvěryhodnost oproti anonymní prezentaci.
3. Recenze a ohlasy: Co říkají vaši zákazníci o vašich produktech nebo službách?
TIP: Použijte autentické vizuální prvky, jako jsou fotografie, videa nebo infografiky, aby vaše stránka byla atraktivní a zajímavá, ale také upřímná. Inspirujte se, jak vhodně využít fotografie pro budování značky.
V upřímnosti stránky "O nás" leží klíč k srdci zákazníka.
Další tipy:
1. Zaměřte se na své zákazníky. Nepíšete stránku "O nás" pro sebe, ale pro jejich rozhodování. Co je na vašem podniku pro ně zajímavé?
2. Ukažte svou vášeň pro to, co děláte.
3. Vyhýbejte se suchému a formálnímu jazyku. Používejte autentický a osobní jazyk, který zákazníci pochopí a s nímž se budou moci ztotožnit.
4. Vyprávějte příběh. Nebojte se vyprávět příběh o svém podniku. Lidé mají rádi příběhy, protože v sobě nesou emoce.
Jak to děláme u nás:
Spolupráce s CK Radynacestu.cz
Cestovní kanceláři Radynacestu.cz jsme pomáhali vytvářet stránku "Kdo jsme", kde jsme zákazníkům ukázali, že nás spojuje víc, než jen vášeň pro cestování.
Spolupráce s Natuptesi.cz
Pro přepravní společnost Nastuptesi.cz jsme vytvořili stránku "O nás", která představuje hlavní hodnoty značky, a to péči o zákazníky a přátelský přístup.
Stránka “O nás” je stejně důležitá, jako homepage
Je zásadní součástí vašeho webu. Věnujte jí dostatek času a energie, abyste se představili ve správném světle a vytvořili silné propojení se svými zákazníky.