Brand-tipy Únor 2024

Jak zvýšit prodeje? Díl 13: Příklady obsahu pro budování značky



Když zákazníci vidí, že je vaše značka zdrojem užitečných informací, budou více důvěřovat i vašim produktům a službám. Pokud jsou vaši zákazníci vizuálně zaměření, můžete vytvářet infografiky nebo videa. Také blog je skvělou příležitostí, jak můžete vyjádřit vaši odlišnost od konkurence a jedinečnost a zvyšovat tak povědomí o hodnotách vaší značky.

Tvořte obsah, který odráží vaše hodnoty

Každý kousek obsahu, který vytváříte – ať už je to blogový příspěvek, video, podcast nebo příspěvek na sociálních sítích – by měl být v souladu s hodnotami a jedinečností vaší značky. Podívejte se, jak odhalit DNA vaší značky.

  1. Obsah, který baví a pomáhá, přitahuje lidi k vaší značce.

Obsahový marketing umožňuje zaujmout zákazníky na hlubší úrovni než tradiční reklama a přirozeně je přitahuje k vám. Inspirujte se třeba těmito konkrétními tipy, jak zaujmout zákazníky. Budete tak postupně budovat důvěru a vztahy s Vašimi zákazníky tím, že jim nabízíte něco víc než jen produkty nebo služby a reklamu na ně. 

  1. Pomocí obsahu můžete ukázat, co dělá vaši značku výjimečnou.

Šiřte svůj obsah tam, kde jsou vaši zákazníci

Vytváření skvělého obsahu je jen polovina úspěchu. Druhá polovina je zajištění, aby se tento obsah dostal k lidem. A to znamená, že musíte svůj obsah šířit tam, kde jsou vaši potenciální zákazníci. 

  1. Vytváření skvělého obsahu je jen začátek. Musíte ho dostat k lidem.

Pokud vaši zákazníci tráví hodně času na sociálních sítích, zvažte vytváření příspěvků na Facebooku, Instagramu nebo Twitteru – podívejte se, jak správně využít sociální sítě pro budování značky

Příklady z praxe

Podívejme se na několik fiktivních příkladů, jak mohou malé a střední firmy využít obsahový marketing:

1. Místní kavárna

Tato kavárna může vytvářet blogové příspěvky a videa, ve kterých ukazuje, jak připravují dokonalé espresso nebo jaké jejich barista umí latte art. Kavárna může také vytvářet obsah o tom, jak se snaží vytvořit příjemné prostředí, například mohou sdílet fotky a příběhy o tom, jak vyzdobili svůj interiér nebo jak se rozhodli pro určitý styl hudby.

Jak to děláme my:

Spolupráce s CK Radynacestu.cz

Pro web Radynacestu.cz se podílíme na tvorbě hned několika druhů inspirativního obsahu:

 

2. Restaurace s farmářskou kuchyní

Restaurace může sdílet příběhy o tom, odkud pocházejí jejich suroviny. Mohou například natočit video o návštěvě místní farmy, kde se pěstují bylinky a zelenina, které používají ve svých receptech. Mohou také vytvářet obsah o tom, jak připravují své jídlo, například mohou sdílet recept na jejich sezónní specialitu.

3. Místní pivovar

Pivovar může sdílet příběhy o výrobě svých piv. Mohou natočit video o vaření oblíbeného IPA, včetně návštěvy chmelnice a rozhovoru se sládkem. Mohou také psát o tom, proč vybírají určité suroviny, nebo jaké pivo se nejlépe hodí ke grilovanému kuřeti nebo pikantním křidélkům.

  1. Obsahový marketing umožňuje zaujmout zákazníky na hlubší úrovni, oproti tradiční reklamě.

Nezapomeňte, obsahový marketing je skvělý nástroj, jak ukázat světu, co vás odlišuje. Je to platforma, kde můžete sdílet svou vášeň, zaujetí pro to, co děláte, a ukázat, jak jste jedineční.

Předchozí díly:

POTŘEBUJETE NÁS?

Autor článku

Martin Šimek






Potřebujete se na něco zeptat?

Zavolejte nám Napište E-mail

2020—2024 © Martin Šimek Ochrana osobních údajů