Jak v CK Radynacestu.cz vyjadřujeme jedinečnost v cestovním ruchu
Aby se značka Radynacestu.cz skutečně vymanila z davu konkurence, bylo nezbytné proniknout až do samotného jádra její DNA. Cílem bylo odhalit a definovat prvky, které dělají značku jedinečnou a nepřehlédnutelnou na trhu.
Radynacestu.cz se prezentuje jako firma, která klade důraz na autentické a zážitkové cestování. Jejich odmítnutí masových dovolených a snaha poskytnout zákazníkům ojedinělé prožitky vytvářejí silnou emoční hodnotu.
Kromě autenticity a kvality, firma zdůrazňuje svůj vlastní koncept cestování, kde se cestovatelé cítí "jako místní" a navštěvují místa, o kterých se běžně nepíše. Důležitým aspektem jejich služby je také to, že organizují zájezdy pro malé skupiny s nadšeným průvodcem, což zajišťuje pohodovou atmosféru a osobní přístup.
Jak jsme postupovali?
- Společně s týmem Radynacestu.cz jsme se zamysleli nad identitou značky, nad tím, kdo vlastně jsou a co je motivuje.
- Hledali jsme jedinečnost, zjišťovali jsme, jaké emoce značka reprezentuje či jaký hlubší význam má nabídka pro zákazníky.
- Stanovili jsme základní sdělení značky, hodnoty.
- Odlišnost jsme společně se specialisty z Radynacestu.cz proměnili do vizuální a jazykové podoby napříč všemi kanály.
- Pravidelně, aktivně a konzistentně šíříme jedinečné vlastnosti značky mezi potenciální zákazníky
Všechny tyto hodnoty a charakteristiky společně tvoří jedinečný přístup k cestování, kterým se Radynacestu.cz odlišuje od konkurence.
Je zapotřebí tyto odlišné hodnoty značky prezentovat napříč všemi kanály, ať už jde o web, blog, sociální sítě, nebo třeba o tištěné materiály
Další tipy pro budování značky