Jak pracujeme Březen 2024

Jak a kde šíříme obsah projektu NAVIGÁTOR?



Naše agentura se dlouhodobě věnuje spolupráci s cestovní kanceláří Radynacestu.cz, v rámci které máme na starost projekt NAVIGÁTOR. Tento projekt je zaměřený na sdílení unikátních příběhů a zážitků z cest prostřednictvím inovativního formátu na blogu, který vyjadřuje hodnoty značky a odlišuje je tak od konkurence. Jak ale s obsahem pracujeme, aby se dostal do širšího povědomí publika?

  1. Blog je skvělou příležitostí, jak vyjádřit to, co vás dělá jedinečnými, čím se odlišujete od konkurence a čemu věříte.

Video-projekt NAVIGÁTOR kromě fascinujících fotografií z cest, obsahuje také autentická videapoutavé podcasty a nabízí hluboký pohled do zákulisí natáčení celého projektu formou cestovatelských deníků NAVIGÁTORky Lenny Trčkové. Je zaměřený na Travel Mindset, a proto k NAVIGÁTOR obsahu přidáváme inspirativní články pro rozvoj cestovatelského myšlení. Snažíme se tímto obsahem čtenáře motivovat nejen k poznávání nových míst, ale i sami sebe.

Jakým způsobem šíříme vytvořený obsah?

1. Blog Radynacestu.cz

Vytvořili jsme pro projekt speciální stránku na blogu, kde zveřejňujeme všechny materiály – od videí a podcastů až po záznamy z cest a inpirativní články.

2. Sociální média – Instagram a Facebook. 

Aktivně využíváme Instagram stories a příspěvky na Facebooku k propagaci projektu. Snažíme se přitáhnout pozornost sledujících nejen atraktivním vizuálním obsahem, ale i skrze promyšlené kampaně.

3. YouTube a Spotify 

Pro lepší dostupnost a širší dosah jsme se rozhodli vystavovat videa a podcasty také samostatně na platformách YouTube a Spotify, kde si mohou lidé přehrát všechny epizody podle svých preferencí.

4. Newslettery

Obsah NAVIGÁTORa pravidelně propagujeme prostřednictvím newsletterů Radynacestu.cz, které slouží jako další kanál pro sdílení zajímavostí a aktualit spojených s projektem.

5. Externí prezentace

Vedle vlastních kanálů obsah propagujeme také v externích offline i online médiích. Články o projektu se objevují v tištěných časopisech, jako je Xantypa a Patriot nebo v online magazínu Žena-in. 

6. Tištěné materiály Radynacestu.cz

Prezentaci projektu NAVIGÁTOR rozšiřujeme také prostřednictvím tištěných materiálů, například v katalogu Radynacestu.cz. Tento krok nám umožňuje oslovit i ty čtenáře, kteří preferují tradiční formáty.

Tato strategie nám pomáhá oslovit širší publikum a zvýšit povědomí o značce.

Co je za tím vším?

Při tvorbě a šíření obsahu klade naše agentura důraz na jeho autenticitu a kvalitu. Snažíme se, aby každý příspěvek, video nebo podcast nejen informoval, ale také inspiroval a vzbudil zájem o cestování. Přitom dbáme na to, aby byl obsah přístupný a srozumitelný pro co nejširší publikum. Naším cílem je vytvořit komunitu lidí, kteří sdílejí vášeň pro objevování nových míst a kultur.

Další tipy pro budování značky

BRAND-TIPY

Koukněte, co se děje, za oponou tvorby videí pro projekt NAVIGÁTOR nebo se inspirujte, jak vybíráme influencery.

POTŘEBUJETE NÁS?

Autor článku

Žaneta Kadelová






Potřebujete se na něco zeptat?

Zavolejte nám Napište E-mail

2020—2024 © Martin Šimek Ochrana osobních údajů