Jak a kde šíříme obsah projektu NAVIGÁTOR?
Naše agentura se dlouhodobě věnuje spolupráci s cestovní kanceláří Radynacestu.cz, v rámci které máme na starost projekt NAVIGÁTOR. Tento projekt je zaměřený na sdílení unikátních příběhů a zážitků z cest prostřednictvím inovativního formátu na blogu, který vyjadřuje hodnoty značky a odlišuje je tak od konkurence. Jak ale s obsahem pracujeme, aby se dostal do širšího povědomí publika?
- Blog je skvělou příležitostí, jak vyjádřit to, co vás dělá jedinečnými, čím se odlišujete od konkurence a čemu věříte.
Video-projekt NAVIGÁTOR kromě fascinujících fotografií z cest, obsahuje také autentická videa, poutavé podcasty a nabízí hluboký pohled do zákulisí natáčení celého projektu formou cestovatelských deníků NAVIGÁTORky Lenny Trčkové. Je zaměřený na Travel Mindset, a proto k NAVIGÁTOR obsahu přidáváme inspirativní články pro rozvoj cestovatelského myšlení. Snažíme se tímto obsahem čtenáře motivovat nejen k poznávání nových míst, ale i sami sebe.
Jakým způsobem šíříme vytvořený obsah?
1. Blog Radynacestu.cz
Vytvořili jsme pro projekt speciální stránku na blogu, kde zveřejňujeme všechny materiály – od videí a podcastů až po záznamy z cest a inpirativní články.
2. Sociální média – Instagram a Facebook.
Aktivně využíváme Instagram stories a příspěvky na Facebooku k propagaci projektu. Snažíme se přitáhnout pozornost sledujících nejen atraktivním vizuálním obsahem, ale i skrze promyšlené kampaně.
3. YouTube a Spotify
Pro lepší dostupnost a širší dosah jsme se rozhodli vystavovat videa a podcasty také samostatně na platformách YouTube a Spotify, kde si mohou lidé přehrát všechny epizody podle svých preferencí.
4. Newslettery
Obsah NAVIGÁTORa pravidelně propagujeme prostřednictvím newsletterů Radynacestu.cz, které slouží jako další kanál pro sdílení zajímavostí a aktualit spojených s projektem.
5. Externí prezentace
Vedle vlastních kanálů obsah propagujeme také v externích offline i online médiích. Články o projektu se objevují v tištěných časopisech, jako je Xantypa a Patriot nebo v online magazínu Žena-in.
6. Tištěné materiály Radynacestu.cz
Prezentaci projektu NAVIGÁTOR rozšiřujeme také prostřednictvím tištěných materiálů, například v katalogu Radynacestu.cz. Tento krok nám umožňuje oslovit i ty čtenáře, kteří preferují tradiční formáty.
Tato strategie nám pomáhá oslovit širší publikum a zvýšit povědomí o značce.
Co je za tím vším?
Při tvorbě a šíření obsahu klade naše agentura důraz na jeho autenticitu a kvalitu. Snažíme se, aby každý příspěvek, video nebo podcast nejen informoval, ale také inspiroval a vzbudil zájem o cestování. Přitom dbáme na to, aby byl obsah přístupný a srozumitelný pro co nejširší publikum. Naším cílem je vytvořit komunitu lidí, kteří sdílejí vášeň pro objevování nových míst a kultur.
Další tipy pro budování značky
Koukněte, co se děje, za oponou tvorby videí pro projekt NAVIGÁTOR nebo se inspirujte, jak vybíráme influencery.