Co se děje za oponou tvorby videí projektu NAVIGÁTOR?
Naše studio se chopilo nového úkolu: Vytvořit autentická videa, která prezentují hlavní hodnoty značky Radynacestu.cz.
Cestovní kancelář hledala způsob, jak zaujmout a odlišit se od konkurence. Nechtěla jen běžná videa, ale taková, která by prezentovala jejich hlavní slogan „Poznávejte svět, poznávejte sebe“ a zároveň aby pro cestovatele byla přínosná, inspirativní a rozvíjela cestovatelské myšlení.
Zaměřili jsme se tedy na unikátní a inovativní přístup:
- Vytvořili jsme zcela nové vizuální prvky, které provází veškerá videa.
- Úzce jsme při práci spolupracovali s průvodci Radynacestu.cz, kteří svou znalostí míst přidávají komunikaci značky skutečnou hodnotu. Nikdo totiž tato místa nezná lépe než oni.
- Tváří projektu jsme zvolili Lenny Trčkovou, charismatickou moderátorku a cestovatelku, která perfektně prezentuje hlavní hodnotu – vášeň pro cestování.
Jak jsme postupovali?
1. Výběr a oslovení influencerky
Abychom přiblížili hodnoty CK Radynacestu.cz potenciálním zákazníkům tak, aby jim byly blízké a mohli se s nimi ztotožnit, zapojili jsme influencery. Jejich autentický pohled může být totiž důvěryhodnější než tradiční reklama.
2. Spolupráce se zkušenými průvodci Radynacestu.cz
Před cestou jsme společně s průvodci naplánovali, jaká místa stojí za to navštívit, vytvořili seznam záběrů a společně sepsali scénáře videí.
3. Realizace cesty + natáčení
Influencerku a moderátorku Lenny Trčkovou jsme i s kameramanem a průvodkyní vyslali na cesty, odkud přivezli spoustu materiálů – kromě videí si Lenny zaznamenávala také svůj cestovatelský deník, který nabízí hlubší a osobitý vhled do projektu.
4. Zpracovávání materiálů
Následně jsme s týmem odborníků začali videa stříhat a doplnili autentické prvky – úvodní animaci, voice over s netradičními zajímavostmi o destinaci a grafické titulky, které videa oživily.
5. Pravidelně, aktivně a konzistentně videa prezentujeme
Se specialisty Radynacestu.cz videa pravidelně zveřejňujeme na jejich YouTube kanálu, na webu i na sociílních sítích.
Koukněte se, jak naše videa vypadají
Další tipy pro budování značky