Vybroušený brand - komunikační agentura
Specialista  brandové  komunikace

Ukázky

Nabízíte zboží nebo služby, o kterých jste přesvědčeni, že jsou perfektní. Bez toho, aby o vás věděli vaši zákazníci a vaši značku si zamilovali, zůstane pouze u nápadu či produktu. Vy se tedy potřebujete dostat do povědomí zákazníků, ukázat jim, co umíte a jak si jich vážíte. Vyprávějte jim svůj příběh a ukažte jim, kde vás najdou a jak si díky vám mohou zlepšit či obohatit svůj život. Pojďme si ukázat některé z komunikačních nástrojů v nejrůznějších komunikačních kanálech:

Advertorialy

Vypadá stejně jako článek nebo rozhovor, je to však placený obsah. Používáme svá vlastní slova, vizualizaci i kontakty a případnou výzvu k akci.

Bannery

Většina komunikace se přesunula do online světa. Je velmi důležité se v tomto přetlaku nabídky odlišit a zaujmout a pravidelně o sobě dát vědět.

Blog

Blog je výborný nástroj pro budování sympatií ke značce a počtu sledujících. Můžete zde publikovat příběhy, reportáže, rady i návody.

Eventy

Organizujete nějakou akci? Zamyslete se nejdřív nad tím, proč event pořádat chcete. Pro koho je určen a co má přinést účastníkům i vám.

Katalog

V některých oborech je stále možné, nebo spíše žádoucí, prezentovat nabídku v tištěných či elektronických katalozích. Pojměte je kreativně.

Online PR

Povědomí o značce i o všech činnostech a událostech se v dnešní době neobejde bez patřičné komunikace v online kanálech.

Partnerství

Spolupráce s firmami, které mají podobné hodnoty a cílovou skupinu, může být příležitost, jak společně oslovit více potenciálních zákazníků.

Rádio - spoty

I v době hudebních aplikací a kanálů má rádio stále své posluchače. Rádio lidé poslouchají v autě, obchodech, kancelářích a kdekoliv online.

Redakční články

Jedním z nástrojů komunikace jsou příběhy, které vyprávíte prostřednictvím článků např. v novinách nebo časopisech.

Rozhovory v rádiu

Máte-li co říct, řekněte to! Pokud můžete lidi svými rozhovory obohatit nebo bavit, určitě najděte cestu jak předat informace. Rádio je vhodné medium.

Rozhovory v TV

Pokud máte zajímavá témata, můžete se dostat i do reportážních pořadů v televizi. Je to příležitost upozornit na vaši odbornost a dostat vaši firmu do popředí.

Sociální sítě

Kdo nekomunikuje na sociálních sítích jakoby nebyl. Je to tak. I když je zde obrovský přetlak, musíte zde být také a upozornit na sebe.

Tipy a rozhovory v tisku

Tip na zboží, službu či rozhovor s ambasadorem značky je perfektní způsob, jak upoutat pozornost, přenést myšlenku nebo vyvolat zájem.

Video produkce

Říká se, že jedna fotka je lepší než tisíc slov. A co teprve video? Představte se, pozvěte na akci, reportujte! Fantastická možnost přenést emoce!

Vizuální manuál

Pro správnou komunikaci nabídky je důležité, abyste komunikovali jednotně na všech místech, kde se s vámi zákazník potká.

Specialista  brandové  komunikace
Vybroušený brand - komunikační agenturakontakt@martinsimek.cz+420 776 028 637
© 2020 Martin Šimek